1. Üldsätted ja mõisted

Käesolevad e-poe müügitingimused kehtivad Tehingu sooritamisel vara.ee e-poe vahendusel. Lisaks
käesolevatele tingimustele reguleerivad Müüja ja Kliendi vahel vara.ee e-poe vahendusel Tehingu sõlmimisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.1. vara.ee e-pood – osaühingu A.J.A. Grupp veebipõhine müügikeskkond aadressil pood.vara.ee.
1.2. Müüja – juriidiline isik osaühing A.J.A. Grupp (reg. nr. 10312290).
1.3. Hinnad – osaühingu A.J.A. Grupp poolt kehtestatud Toodete hinnad.
1.4. Klient – füüsiline või juriidiline isik, kes sõlmib Müüjaga Tehingu.
1.5. Tehing – tehing osaühingu A.J.A. Grupp poolt pakutavate toodete soetamiseks.
1.6. Postipakk – Müüja poolt Kliendile saadetav transpordiks ettenähtud pakk Kliendi poolt Tehingu käigus ostetud kaupade transpordiks postiettevõtte vahendusel.
1.7. Tooted – osaühingu A.J.A. Grupp poolt pakutavad tooted veebipõhises müügikeskkonnas aadressil pood.vara.ee.
1.8. Tarneaeg – ajavahemik, mis kulub Tehingu vastuvõtmise hetkest kuni hetkeni, mil Postipakk jõuab Kliendi poolt määratud sihtkohta (pakiautomaati või kulleriga tarneaadressile).


2. Hinnad ja tasumine

2.1. Toodete Hinnad on eurodes. Tehingu hinnale lisandub postiteenuse ja pakendamise lisatasu:

  • SmartPosti pakuautomaati (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.
  • Omniva pakiautomaati (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.

Mõne Toote (näiteks seinapildid) saatmine on tasuta. Sel juhul on Toote kirjelduses vastav märge.

2.2. Tehingu maksevõimalused on järgmised:

  • ESTO pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele, Revolut, N26).
  • järelmaksu (ESTO järelmaks)
  • makse tasumist 3 võrdse osana (ESTO 3)

2.3. Müüja lisab väljatrükitud arve saadetavale Postipakile.

2.4. Kui Klient jätab tellimuse tasumise pooleli (ei vii pangalingi makset, järelmaksu taotlust või 3 osas makse teostamise taotlust lõpuni), tühistab Müüja Tehingu üks tund pärast Tehingu vormistamist. Kui Kliendil tekkis tehniline tõrge makse sooritamisel, tuleks sellest teavitada Müüjat e-posti aadressile pood@vara.ee. Müüjal on võimalik saata Kliendile lehekülje link, mille kaudu saab makset uuesti teostada.


3. Kauba tarnimine

3.1. Müüja postitab laos olevad Tooted hiljemalt järgmisel päeval. Edasi sõltub tellitud Toodete jõudmine Kliendini postiettevõtete tarnekiirusest. Ettetellitavate Toodete juures on kirjas eeldatav Tarneaeg. Eelpooltoodud aega arvestame alates makse laekumisest Müüja arveldusarvele.

3.2. Kui Toodet/Tooteid ei ole enam võimalik tarnijalt tellida, teavitab Müüja sellest Klienti. Kliendil on sellisel juhul võimalik valida järgmiste võimaluste vahel:

  • valida Müüja tootevalikust teine samaväärne Toode
  • valida Müüja tootevalikust teine kallima hinnaga Toode, makstes juurde hinnavahe
  • valida Müüja tootevalikut teine odavama hinnaga Toode, Müüja maksab Kliendile tagasi hinnavahe
  • valida kogu raha tagastamine (Müüja kannab tagastatava summa Kliendi arveldusarvele tagasi 24 tunni jooksul)

3.3. Tarneaja pikenemisel (tellitava(te) Toode(te) puhul) võtab Müüja ise Kliendiga e-kirja teel ühendust, et leppida kokku edasistes sammudes.

3.4. Võimalikud postitusviisid on:

  • SmartPost pakiautomaati (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.
  • Omniva pakiautomaati (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.

3.5. Kui Toode on mõõtmetelt pakiautomaadi jaoks liialt suur, tarnib Müüja Toote Omniva kulleriga. Vastav märkus on sellisel juhul kirjas Toote kirjelduses. Vastava märgistusega Toote puhul ei lisandu postiteenuse tasu. Tarneaadressina kasutab Müüja aadressi, mille Klient lisab e-poe kassas.

Seinafotode tarne toimub kulleriga (Omniva ja DPD). Seinafotode puhul ei lisandu postiteenuse tasu. Tarneaadressina kasutab Müüja aadressi, mille Klient lisab e-poe kassas.

3.6. Kui Klient ostab ühe tellimuse raames mitu Toodet, millest osa on Müüjal laos olemas ja osa aga tellitavad Tooted, postitame Postipaki siis, kui oleme tellitava Kauba tarnija(te)lt kätte saanud. Kui Klient soovib laos olevat kaupa kiiremini kätte saada, tuleb võtta Müüjaga ühendust e-posti aadressil pood@vara.ee ning tasuda lisaks Postipaki postitamise tasu.

3.7. Talvisel külmal ajal Omniva pakiautomaati tellides peab Klient arvestama asjaoluga, et kaup on külma käes. Mõned Tooted või Toote osad võivad olla külma suhtes tundlikud. Külmast tingitud kahjusid me ei korva.


4. Ebakvaliteetse Toote tagastamine

4.1. Ebakvaliteetse Toote puhul tuleb Kliendil täita toote tagastamiseks vastav ebakvaliteetse toote tagastamise avaldus

4.2. Ebakvaliteetse Toote tagastamine toimub pakiautomaati:

Saaja: OÜ A.J.A. Grupp, telefon 56 651 193
Itella Smartpost – Tallinna Sütiste tee Maxima X
Omniva – Tallinna Sütiste Maxima X pakiautomaat

4.3. Müüja kompenseerib Kliendile ebakvaliteetse toote saatmiskulud pakiautomaati 3.30 € ulatuses.

4.4. Müüja tagastab raha Kliendile 24 tunni jooksul pärast seda, kui Müüja on tagastatud Toote pakiautomaadist kätte saanud. Müüja tagastab raha ainult juhul, kui Klient on Müüjale tagastanud ebakvaliteetse Toote kõik osad (detailid).

4.5. Raha tagastamine toimub samale pangakontole, mille kaudu Klient tasus ostu eest.

4.6. Kui Klient on Tehingu käigus tellinud mitu Toodet, maksab Müüja tagasi ainult ebakvaliteetse Toote maksumuse. Kui Klient tellinud ühe Toote, tagastab Müüja Kliendile kogu Tehingu maksumuse (Toode ja makstud postitasu).

4.7. Müüja ei vastuta Toote kahjustumise eest kui:

  • Kui Toode on kahjustunud või kvaliteet halvenenud Kliendi süül.
  • Puudused Tootel on tekkinud Toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
  • Kui Toode on normaalselt füüsiliselt kulunud tavalise kasutamise korral.


5. Kauba tagastamisõigus

5.1. vara.ee e-poest ostetud kaubale kehtib 14-päevane tagastusõigus.

5.2. 14-päevane tähtaeg algab alates Postipaki pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest Kliendi poolt, kulleri puhul alates Postipaki kohalejõudmisest Kliendi aadressile.

5.3. Tagastatav Toode peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Pakend võib olla avatud ainult juhul, kui seda on võimalik teha pakendit kahjustamata.

5.4. Toote tagastamiseks tuleb Müüjale esitada vastavasisuline avaldus.

5.5. Toote tagastamine toimub Kliendi kulul pakiautomaati.

Saaja: OÜ A.J.A. Grupp, telefon 56 651 193
Itella Smartpost – Tallinna Sütiste tee Maxima X
Omniva – Tallinna Sütiste Maxima X pakiautomaat

5.6. Kauba tagastamisel tuleb Toode/Tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse esitamisest.

5.7. Pärast Toote kättesaamist kontrollib Müüja tagastatud toote olukorda. Kui Toode on kasutamata, kahjustamata, siltidega ja kahjustamata originaalpakendis, tagastab Müüja Kliendile toote maksumuse ja Tehingu käigus tasutud transporditasu (juhul kui ühe Tehingu raames oli ostetud üks Toode) 48 tunni jooksul, samale arveldusarvele, millelt Klient makse tegi.

5.8. Kui kaup osutub kasutatuks, puuduvad sildid või on kahjustatud originaalpakend, ei kuulu Toode tagastamisele. Sellisel juhul tagastab Müüja toote Kliendile pakiautomaati. Kliendil tuleb tasuda eelnevalt Müüja arveldusarvele pakendamise ja saatmise tasu.

5.9. 14-päevane tagastusõigus ei kehti lõuendile või kapale trükitud seinapiltide puhul.


6. Andmete õigsus

6.1. Klient kinnitab Tehingut tehes andmete õigsust.

6.2. Müüja ei võta vastutust Postipaki kohalejõudmise eest, kui Klient on Müüjale edastanud Tehingu vormistamisel vale telefoninumbri (või telefoninumbri, millele ei saa postifirma sms-sõnumit saata). Kui paki võtab pakiautomaadist välja keegi teine (vale telefoninumbri esitamise tõttu), ei kompenseeri Müüja Tehingu maksumust.

6.3. Kui Klient ei võta postifirma tingimustele vastavalt lubatud aja jooksul Postipakki pakiautomaadist välja ja see tagastatakse postifirma poolt Müüjale, tuleb Kliendil tasuda uuesti postitasu Postipaki saatmise eest.


7. Tehingu jälgimine

7.1. Spetsiaalset Tehingu jälgimislehte Müüja e-poes ei ole.

7.2. Müüja saadab Kliendile kõikidest Tehinguga seonduvatest sammudest e-kirja. Saadetavad teavitused on järgmised:

  • Teavitus kui Toode või Tooted on tarnijalt tellitud (tellitava(te) Too(de)te puhul).
  • Teavitus, kui tarnija on Toote või Tooted teele pannud. Lisame orienteeruva aja, millal Toode või Tooted saabuvad Müüja lattu (tellitava(te) Too(de)te puhul).
  • Teavitus kui Postipakk on valmis Kliendile saatmiseks.
  • Teavitus kui Müüja on Postipaki üle andnud postifirmale. Teavitusele lisame juurde Postipaki jälgimiskoodi.

7.2. Tarnijalt tellitava Toote korral teatame Kliendile orienteeruva kauba saabumisaja Müüja lattu. Kui kaup hilineb, teavitab Müüja sellest Klienti.


Viimane muudatus: 20.08.2022.a.