E-poe ostutingimused

 

1. Ostutingimused

Kaupade tellimiseks lisa kaup ja sobiv kogus ostukorvi ja vormista tellimus. Tellimuse saab vormistada külalisena, mis tähendab, et ostu sooritamiseks ei pea meie kasutajaks registreeruma.

 


 

2. Hinnad ja tellimuste broneering

Kaupade hinnad on eurodes. Tellimuse hinnale lisandub postiteenuse ja pakendamise lisatasu:

  • SmartPosti pakuautomaati (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.
  • Omniva pakiautomaati (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.
  • SmartPost pakiautomaati (Soome) (10.50 €)

Pärast tellimise vormistamist jõuab Sinu e-posti postkasti arve, mis tuleb tasuda 1 (ühe) päeva jooksul.

Maksevõimalusteks pakume pangaülekannet.

 


 

3. Kauba broneering ja tellimuse tühistamine

Ostetud toode või tooted on Kliendile broneeritud 24 tundi tellimuse vormistamisest alates. Kui tellimus on vormistatud reede pärastlõunal või nädalavahetusel, siis broneerime toodet esmaspäeva kella 17:00-ni.

Pärast eeltoodud aja möödumist tühistame tellimuse ja paneme toote(d) uuesti müüki. Kahe tellimuse tasumata jätmise korral, ei ole Kliendil võimalik edaspidi vara.ee e-poes oste sooritada.

 


 

4. Tarnimine

Postitame laos olevad tooted hiljemalt järgmisel päeval. Edasi sõltub tellitud kauba jõudmine tellijani postiettevõtete tarnekiirusest. Ettetellitavate toodete juures on kirjas eeldatav tarneaeg. Eelpooltoodud aega arvestame alates makse laekumisest meie arveldusarvele.

Kui peaks juhtuma, et kaupa ei ole enam võimalik tellida, teavitame sellest Klienti. Kliendil on sellisel juhul võimalik valida järgmiste võimaluste vahel:

  • valida meie tootevalikust teine samaväärne toode
  • valida meie tootevalikust teine kallima hinnaga toode, makstes juurde hinnavahe
  • valida meie tootevalikut teine odavama hinnaga toode, meie maksame Kliendile tagasi hinnavahe
  • valida kogu raha tagastamine (raha maksame tellija arveldusarvele tagasi 24 tunni jooksul)

 

Tarneaja pikenemisel (tellitava kauba puhul) võtame ise Kliendiga e-kirja teel ühendust ning lepime kokku edasistes sammudes.

 

Võimalikud postitusviisid on:

  • SmartPost pakiautomaat (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.
  • Omniva pakiautomaat (3.30 €). Saatmine tasuta, kui tellimuse summa ületab 70 €.
  • SmartPost pakiautomaat (Soome) (10.50 €)

Tavatingimustel saadame tellimusi Eestisse ja Soome. Kui soovid kaupu tellida mõnda teise välisriiki, võta meiega ühendust: pood@vara.ee

 

Kui Klient ostab ühe tellimuse raames mitu toodet, millest osa on meil laos olemas ja osa tellitav kaup, postitame tellimuse siis, kui oleme tellitava kauba tarnija(te)lt kätte saanud. Kui Klient soovib laos olevat kaupa kiiremini kätte saada, tuleb võtta meiega ühendust e-posti aadressil pood@vara.ee ning tasuda lisaks pakiautomaati postitamise tasu.

Talvisel külmal ajal Omniva pakiautomaati tellides peab Klient arvestama asjaoluga, et kaup on külma käes. Mõned tooted või toote osad võivad olla külma suhtes tundlikud. Külmast tingitud kahjusid me ei korva.

 


 

5. Tagastamine

Kvaliteetset kaupa me tagasi ei osta.

 


 

6. Ebakvaliteetse kauba tagastamine

Ebakvaliteetse toote puhul võtke meiega ühendust e-posti aadressil pood@vara.ee

Ebakvaliteetse kauba tagastamine toimub pakiautomaati:
Itella Smartpost – Tallinna Sütiste tee Maxima X
Omniva – Tallinna Sütiste Maxima X pakiautomaat

Saaja: OÜ A.J.A. Grupp, telefon 56 651 193

Kompenseerime tagastuskulud 3.30 € ulatuses. Raha tagastame Kliendile 24 tunni jooksul pärast seda, kui oleme tagastatud kauba pakiautomaadist kätte saanud. Summa tagastatakse ainult juhul, kui Klient on meile tagastanud ebakvaliteetse toote kõik osad (detailid). Raha tagastamine toimub samale pangakontole, mille kaudu Klient tasus ostu eest. Kui Klient on tellinud mitu toodet, maksame tagasi ainult ebakvaliteetse toote maksumuse.

 


 

7. Andmete õigsus

Klient kinnitab tellimust esitades andmete õigsust. Osaühing A.J.A. Grupp ei võta vastutust tellimuse kohalejõudmise eest, kui Klient on meile edastanud tellimuse vormistamisel vale telefoninumbri (või telefoninumbri, millele ei saa postifirma sms-sõnumit saata). Kui paki võtab pakiautomaadist välja keegi teine (vale telefoninumbri esitamise tõttu), ei kompenseeri osaühing A.J.A. Grupp tellimuse maksumust.

Kui Klient ei võta postifirma tingimustele vastavalt lubatud aja jooksul tellimust pakiautomaadist välja ja see tagastatakse postifirma poolt osaühingule A.J.A. Grupp, tuleb Kliendile tasuda uuesti postitasu tellimuse saatmise eest.

 


 

8. Tellimuste jälgimine

Spetsiaalset tellimuste jälgimislehte meie e-poes ei ole. Samas saadame Kliendile kõikidest tellimusega seonduvatest sammudest e-kirja (makse laekumine, tellitava kauba tellimine, tellitava kauba saabumine, paki teelepanek koos jälgimiskoodiga jne.).

 

Viimane muudatus: 30.01.2022.a.